小猫子減肥網 瘦身是終生事業
 
首頁首頁  日曆日曆  常見問題常見問題  搜尋搜尋  會員註冊會員註冊  登入  

分享 | 
 

 我又減肥啦~~~

向下 
前往頁面 : 上一頁  1, 2, 3
發表人內容
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周二 2月 15, 2011 11:14 pm

原來由上年已經開始腦閉塞
個心情一路都未好過
幸好~~
未跌落谷底前.突然決定咩都唔理
再鑽牛角尖.實想死都似

回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周一 3月 07, 2011 5:59 am

見到女孩話減肥.攪到我都想減
不過佢只有106lbs.
我109lbs都仲未心減添

決心.
飲少d酒.
多d清醒
返工食飯要少油
最重要戒珍珠奶茶
公司對面有間
攪到我成日買完先返工.....
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周三 7月 27, 2011 12:26 am

113lbs啦.......一定要減了.

早餐:青瓜一碗.少量吞拿魚.蛋白兩隻

午餐:雞絲檬粉.一隻雞翼(去皮).雪糕球兩個

晚餐:翠玉瓜大半碗.5件三文魚壽司.小半碗飯

運動:原地踏步20min.

仲有要練倉頡.所以呢篇打左成45分鐘.好想死呀!!!!!
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周三 7月 27, 2011 9:12 pm

減肥最傷心不是輕不了.而是竟然重了
減了兩天.由113lbs加到114lbs.....
雖然係一磅.但點解越來越重ga???

早餐:一碗白魚蛋粗麵

午餐:板燒雞腿包(走醬)

晚餐:三文魚炒飯半碗.豬扒半塊.青瓜炒豆腐一大碟

運動:夜d先算~~~

去返左個基本電腦班.悶到死.好彩可以上網.
見到我個fd.悶到佢差d出竅.笑死~~~
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周四 7月 28, 2011 10:50 pm

減肥第三日

早餐:大煱雜豆火腿通粉+2兩粒朱古力

午餐:板燒雞腿包(走醬)+半包細薯條+半個木糠布甸(阿囡親手整.,死都要食)

晚餐:半碗飯+絲瓜炒豆腐+半條魚

運動:打算原地踏步20min.運動:都係夜d先算

個肚大左.連個胸都大左.好討厭呀!!!!! Suspect

去轉旺角.超多人呀.....唔洗一個鐘.已經離場.......

回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周五 7月 29, 2011 9:57 pm

終於輕左d.112lbs啦~~~希望唔係回光反照....

早餐:雜餃青瓜通粉.半個麥包

午餐:兩杯乳酪.半個麥包

晚餐:半條魚.一碟翠玉瓜炒青瓜.1/3碟煙肉火煺炒蛋.半碗飯.4件三文魚小卷

運動:打算原地踏步30min.(都係夜d先算~~~)


雖然已經比平時食少好多
但望住包包個餐單.
比佢果個.我食多一倍呀!!!!
攪到我好似増肥咁......


訪客 在 周六 7月 30, 2011 10:19 pm 作了第 1 次修改
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周六 7月 30, 2011 10:17 pm

早午晚餐:太多.不能盡錄.....
除自助餐外.又不停食好多野.....

唉!!!!要做多d運動先.減低罪惡感!!!
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周日 7月 31, 2011 10:55 pm

早餐:芽菜火腿午餐肉魚片米粉

午餐:板燒雞腿包(走醬)+半包細薯條

晚餐:2杯乳酪.一條健康棒.一碟回煱肉炒翠肉瓜椰菜.蒸雞N件

運動:緩步跑+滑雪機共1HR

昨日GA自助餐暫時未出現副作用.
今朝111lbs呢~~~

剛剛睇書話
"生完bb後.肚腩.patpat.大腿脂肪會大量增加
要6個月內減掉.如非.會成為頑固脂肪
難以消除"
下..........6個月......
6年都過左啦.
咁係咪叫我慳d.減都冇用???
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周二 8月 02, 2011 1:47 am

早餐:牛油方包.火腿奄列.雪菜肉絲意粉

午餐:5件壽司

晚餐:半碗飯.半條魚.一碟通菜

運動:同晞雯踏單車1hr.(呆等仲多過踩......)

好肚餓呀!!!
人地話餓慣唔識餓.
被騙呢!!!!

都唔明d減肥書
可以叫人一日只食3隻蛋
不如叫我去死!!!!
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周三 8月 03, 2011 3:29 am

早餐:數塊薯片

午餐:牛油方包.火腿奄列.回煱肉意粉

晚餐:雞扒餃子飯.炸芝士丸2粒.雲吞麵大半碗.生果西米露.焦糖燉蛋.千層蘋果批.喳咋

運動:慢跑半小時

減了一星期.
由113.8lbs減至111.2lbs
成日都好肚餓
所以決定"襯"低吸納~~~
食死先算~~~
再減一星期~~~
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周四 8月 04, 2011 12:29 am

午餐:粥.义燒腸.排骨.炒米粉.瀨粉

晚餐:通粉+雜菜湯.數啖飯.半塊雞扒

運動:慢跑45分鐘

其實食飽d都好
.起碼第2日唔洗餓醒.
成日心思思想食野

所以太明白節食實在唔啱我
繼續食.先至係我~~
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周五 8月 05, 2011 1:46 am

早餐:炸茶肉絲蘿蔔白魚蛋粗麵

午餐:"肉丸.薯條魚柳.波菜班戟.焦糖杏仁蛋糕)各一半 餐包*1 咖啡*2

晚餐:菜心.魚.豆腐

運動:快步1小時

宜家傢俬d野食好正呀~~~
個焦糖蛋糕好好味.都係$12
食極唔厭既肉丸
任添ga咖啡
全部都好正~~~
下次要食埋龍蝦仔.$22有四隻~~~
八蚊一碗既龍蝦湯
仲要食其他cake~~

諗起都流口水~~~
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周二 8月 09, 2011 2:28 am

早餐:海鮮拉麵.朱古力雪泡

午餐:燉雙皮奶.2包梳打餅.半塊芝士

晚餐:雜瓜湯.洋蔥蝦仁炒蛋.半條魚

運動:緩步跑1hr

谷m.好辛苦....節食真係冇可能
只好郁多d.

返學真係悶.好彩兩堂就完~~~
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周三 8月 10, 2011 1:26 am

早餐:3/4個豬扒飽

午餐:龍眼n粒

晚餐:日式放題.波蘿乾.林布頓2件

今晚同阿囡一齊食左40件三文魚刺身.
仲食左好多其他野
但最恐怖係.阿囡還可以回家後大叫肚餓
再食兩件珍珠雞

養呢隻豬好貴呀!!!
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周四 8月 11, 2011 3:47 am

午餐:豬扒意粉.奶茶

晚餐:海膽刺身自助餐.

m到.更想食野.
而且食得好開心~~~
有咩比開心重要~~~
唔知重有冇下次呢???
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周四 8月 11, 2011 11:48 pm

早餐:扒燒雞腿包(走醬.少肉).數條薯條

午餐:芝士包.蘑菇腸仔包

晚餐:一包檸檬茶

一日天堂.一日地獄
唔想明都要明.....
越希望越得唔到....
回頂端 向下
檢視會員個人資料
訪客
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 72
年齡 : 66
注冊日期 : 2009-04-21

發表主題: 回復: 我又減肥啦~~~   周三 9月 07, 2011 12:34 am

其實從未正式想減肥
一路懶懶閒.一路不停食
終於今日俾人問:
"你係咪有左呀???"

想死.....
又要打日記啦!!!
因為知道自己要打日記.
為左打少d字.會另願食少d野.....
回頂端 向下
檢視會員個人資料
dreamsky2046
4L碼肥美人
4L碼肥美人


文章總數 : 32
年齡 : 38
注冊日期 : 2011-09-16

發表主題: 一種天然健康食品,可以改善體質之餘,仲可以減肥!   周二 11月 08, 2011 4:55 pm

忙到食飯時間都無?
壓力大令到腸胃差?
一種天然健康食品,可以改善體質之餘,仲可以減肥!
想健康啲,又可改善體質之餘,仲可以減肥!
想減肥?仲可以改善體質, 人都靚啲!
快啲click入以下網址:
http://beauty-dreamhk.9826.biz/w/contact.php
留下個人資料,會盡快回覆!
Very Happy Very Happy Very Happy
回頂端 向下
檢視會員個人資料
 
我又減肥啦~~~
回頂端 
3頁(共3頁)前往頁面 : 上一頁  1, 2, 3

這個論壇的權限:無法 在這個版面回復文章
小貓子減肥網 :: 網友日記-
前往: